Stage 6: Oak Valley in the Elgin Valley

2 april 2011 - Grabouw, Zuid-Afrika

Ontbijt, kont afplakken, start, klimmen, afdalen, loodzwaar, moe, op, leeg, klimmen, pijn, ketting gebroken, nog meer pijn, zere kont, zere knie, zere nek, finish, op tijd binnen, moe, massage, eten, naar bed.

Dat was mijn dag in een notendop. Na 90 km was de pijp zo’n beetje leeg. Toen moesten we nog ongeveer 30 km. En dan zijn alle beklimmingen een hel. Gelukkig kwam er na 8:47 minuten een einde aan de rit. Blij dat het morgen de laatste dag is. Beloofd een leuke dag te worden. Parcours is niet al te moeilijk met 65 km en 1900 hoogtemeters. Daarnaast verwachten ze ongeveer 15.000 mensen bij de finish.

Hier het plaatje voor morgen:

Groeten van de reizigers en een zeer vermoeide fietser.

1. Jorine:
    2 april 2011
    Nog 1 dag! Effe doorzetten en dan kan je deze mooie ervaring ook op je lijstje zetten! Geniet ook morgen!
    Kus Jor
  2. Niek Oldenhof:
    3 april 2011
    Laatste dag lekker genieten!!! Bedenk maar zo dat je deze op de bucket list kunt doorstrepen en dat kunnen er maar bar weinig zeggen!!! Shappo en petje af kerel!
    Groeten ons.
  3. iwan:
    3 april 2011
    Moat goed bezig! Nog 1 daggie dan heb je een wereldse ervaring om op je CV bij te schrijven! Plak die kont nu maar dubbel af zou ik zo zeggen, haahaaaa..... (lekker met afhalen trouwens ;-)Succes en groeten aan de rest!