Weer thuis

19 april 2011 - Putten, Nederland

We zijn weer thuis. Na een lange reis van 21 uur stonden we weer met onze voeten op Nederlandse bodem. Het inchecken van de bagage ging wonderbaarlijk goed. Geen gezeur over te veel kilo’s. Alles mocht mee.

In Cairo moesten we vier uur wachten maar gelukkig hadden de kinderen in het vliegtuig al goed geslapen dus konden ze lekker spelen. Om 15:00 landden we dan eindelijk op Schiphol. En daar stond onze familie op ons te wachten. Wat een onthaal! Met een spandoek zelfs: Na vijf jaar van huis, blijf nu maar thuis.

Op zaterdag even bijgekomen. Op zondag was de hele familie Vreugdenhil present voor een surprise-party!

Maar nu is het grote feest voor ons echt voorbij. We hebben gisteren ons huis maar eens goed opgeruimd en gaan vanaf morgen fanatiek solliciteren. Hopelijk binnenkort meer nieuws hierover.

Groeten van de Puttenaren

1. Jorine:
    19 april 2011
    Welkom thuis lieverds! Jullie zijn mooi ontvangen door julllie Fam!
    Nu je weer even hollander voelen! Valt het mee of tegen, haha.
    Beetje dubbel denk ik.
    Tot snel, dikke kus
    Moi
  2. Liesbeth en Jos:
    19 april 2011
    Lieverds, bedankt voor alle spannende en mooie berichten. Welkom in zonnig Holland. Ik ben ook even "hier" en geniet van Sebastiaan en Nathalie. Wens jullie veel succes en veel nagenieten... Toppie
  3. rianne:
    5 mei 2011
    Jeee weer in Nederland; fijn of niet?? Ik heb met veel lof verteld dat je ook met kinderen gewoon de wereld over kan reizen; superleuk. Mochten jullie nog eens in Nijmegen of Zutphen komen dan moet je het maar laten weten. Succes met werken en geniet van de zon hier in Nederland.

Veel groetjes Rianne!
    p.s. In september is er een mountainbike tocht voor Duchenne Heroes, ik werk daar aan mee, en we zoeken nog 1 iemand in team Thomas....Misschien iets voor jou Aswin als 'after Cape Apic', haha.