Stage 2: Saronsberg in Tulbagh

29 maart 2011 - Tulbagh, Zuid-Afrika

Zo dat ging een heel stuk beter vandaag. Na 800 meter klimmen in 2 uur, waarvan 1 uur lopen in een lange rij met fietsers, ging het naar beneden over betere paden, soms zelfs een vlak stuk. De masseur heeft gisteren wonderen verricht aangezien alle spieren vanaochtend weer mooi soepel waren. Het vertrouwen in een goede afloop is weer helemaal terug want ik moet eerlijk bekennen dat ik het na gisteren toch wel zwaar in zag.

De afstand vandaag was 104 km en 2300 hoogtemeters. We hebben er 8:17 over gedaan. Sindy, Teyler en wessel stonden ons aan te moedigen bij waterpunt 3. Dat gaf natuurlijk extra stimulans.

Morgen rijden we van Tulbagh naar Worcester, een rit van 125 km met 1900 hoogtemeters. Maximum tijd is 10 uur.

Alle uitslagen zijn te vinden op: http://live.cape-epic.com/. helaas staan wij er (nog) niet tussen vanwege een technische fout veroorzaakt door de late rijderwissel. morgenmiddag moet dat opgelost zijn heeft men beloofd.

Hopelijk heeft Sindy tijd om morgen wat foto's te plaatsen.

Hier het plaatje van vandaag:

Groeten van de reizigers.

1. Gé Mulder:
    29 maart 2011
    Super Aswin erg goed van je, ga zo door. Erg leuk dat je ons op de hoogte houd ondanks zulke zware dagen. Erg leuk omdit elke dag te volgen, zit s'avonds te wachten op je mail. Groetjes aan Sindy en de kinderen.

Riek en Gé
  2. Niek Oldenhof:
    29 maart 2011
    Keep up the good work!!!
  3. annie:
    29 maart 2011
    Zo super van je, houdt het vol!
    Groetjes Annie Pieter en Linda
  4. Jorine:
    29 maart 2011
    Goed dat je weer wat extra boost van jezelf hebt gekregen door vandaag! You can do it!
    Zoentje op 1 van je zere plekken en ook 1 voor Sin!
  5. Remko:
    30 maart 2011
    Dat zijn de betere berichten. Go Aswin!!!!!!
  6. Mariet:
    Ha Aswin,
    Ik volg je verrichtingen dagelijks. Kon je nog niet op de foto's vinden.
    Wat een vreselijke klimpartijen ! Veel succes gewenst en ook lieve groet Sindy.
    Mariet
  7. Anke:
    30 maart 2011
    He Aswin, Je bent hier dagelijks onderwerp van gesprek tijdens het eten!!!! Iedereen is zeer geinteresseerd in je verrichtingen! Heel goed dat je dit doet en volhouden he!!! En Sindy en kids, veel plezier met aanmoedigen!

Dikke kus uit Alago Dore, Anke
  8. wendy, jeroen, rens, wiep & anouk:
    30 maart 2011
    Mooi mooi!! Goed bericht, dat komt goed! Volhouden!
  9. Bjørn, Anique, Finn en Kari:
    30 maart 2011
    Je bent een toppertje! Helemaal goed man.
    Go, go, go!
  10. Mariëlle:
    Hallo Aswin,

wat een race ben jij aan het fietsen; knap zeg! Ik ben erg onder de indruk! Zelf heb ik een ander soort inspanning achter de rug: ik ben 25 maart bevallen van onze dochter Janne! Een prachtig meiske!
    Heel veel succes nog; zet 'm op!

Groetjes van je niggie
  11. Remko, Nathalie en Fedde:
    Hee Aswin,
    Echt respect voor wat je aan het doen bent en heel veel sterkte en ook plezier voor de komende dagen!
    Groetjes Nathalie
  12. Tim, Josephine & Teun:
    Lieve Aswin

Hier een berichtje van je liefste schoonmoeder.
    We krijgen maar geen contact via de telefoon maar we denken elke dag aan jullie!
    Succes en tot heel snel,

Kusjes
  13. Stefan Meijerink:
    Ha die Sindy en Aswin en kids,
    Aswin knap hoor die geweldige fiets tocht van je ik heb respect voor je, met deze zware tocht in mijn achterhoofd zal ik nooit meer klagen als ik de lemelerberg weer ga beklimmen op mijn zondagse ritjes, verder heb ik weer even genoten van alle foto's daar krijg je echt nooit genoeg van. Geniet nog daar en groeten aan Sindy ook natuurlijk van Mirjam en onze kids.
    Groeten Stefan en Mirjam
  14. iwan:
    Ha Aswin,

Respect, hulde sjappoo en een strik erom zou ik zeggen. Wat een klimmeters! Succes morgen en de rest van de week en ook succes en groetjes voor de rest van de fam!
    Iwan en fam.