Prologue: Cape Town - Cape Town

27 maart 2011 - Tulbagh, Zuid-Afrika

Na de inschrijving gisteren dan eindelijk van start vandaag. Ik heb een partner: Patrick Hendriks, een 48-jarige Fransman die al 20 jaar in Kaapstad woont. Aardige, sportieve vent.

Om 09:09 dan eindelijk de podium-start. De rit ging goed. we deden er 1:39 over dat een 207-plaats opleverde in een competitie met 319 mannenteam. Het zegt allemaal nog niet zoveel aangezien het morgen pas echt begint in Tulbagh. De eerste echte etappe belooft een zware dag te worden met 89 km en 2050m klimmen.

Hier het profiel van vandaag:

Alle live-info over de cape epic is te vinden op: http://live.cape-epic.com/

Morgen meer.

Groeten van de reizigers en de fietser

1. Niek Oldenhof:
    27 maart 2011
    Good luck tomorrow and the next couple days!!
  2. marc:
    28 maart 2011
    vooral veel plezier en doorzettingsvermogen gewenst.

groeten marc
  3. Mariëlle:
    28 maart 2011
    Dat was meteen een indrukwekkende rit, Aswin; een goed begin!
    Ik heb ook een hele inspanning achter de rug: ik ben vrijdag 25 maart bevallen van onze dochter Janne!! Een prachtig meiske!
    We zijn aan het bijkomen en genieten, Mare is ook supertrots op haar zusje. Veel succes met de race, we blijven je volgen.